فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 21 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

12آذر و بامزگی های من

1392/9/12 14:10
657 بازدید
اشتراک گذاری

پست قبل برای دوستان صاحب راز،جدیده هاااااااااااااااا

 

و عکسهای دخترم از ابتدای 5ماهگی  ش:

 

از دست این بابایی که هی چیپس میخره!

 

حلما کنگفو کار!

 

محو صحبت های آقا مجتبی شده بودی عزیزم

راستی به حرکت دورانی دخترم  و محل قبلی متکا دقت کنید

 

دستاتو غیب کردی؟!

حرکت به سمت هیات مامانجون اینا

 

و چند تیپ متفاوت

 

 

اینجا 7امام حسین بود داشتیم میرفتیم خونه خانم حقانی روضه داشتن و اینم امیرحسین شیطون که به من ارادت خاصی داره و ژان گولر بازی در میاره تا جلب توجه کنه

منم دوسش دارما

 

یک عدد حلما وسط اتاق پذیرایی!

 

هیجان رفتن خونه مامانجون!

من و باباییم:

 

نی نی صورتی!

 

رو پای خودم وای میسّم!

 

این تل و از خیریه دانشگاه خریدم اینم بقیه تل های خود خودم!

 

خودم یه وری شدما!

 

داشتم میرفتم واکسن4ماهگیمو بزنم اینم جاش رو پام

 

الحمدلله این دفعه بهتر بودم کمتر گریه کردم و تب نداشتم چون از قبلش استامینوفن خورده بودم!

 

لثه م میخاره خب!

 

اینجا هم از کریر سر خوردم ولی چون محو تلویزیون بودم صدام در نیومد!

 

دست من و مامان و بابام

 

گردنمو نگه میدارم

 

عاشق اسباب بازی های صدا دار هستم

 

من و تختم

 

 

من چه مهم م

 

 

اینم کادوی اولین سالگرد حس بودنم برا مامان و بابا

اینا توش بود:

و بقه عکسام اون روز

 

خودم دالی بازی میکنم

 

وقتی مامانم میخواد عکسامو بذارم گریه میکنم تا منو رو پاش میشونه و خودم نظارت کامل بر همه چیز دارم

عاشق اینم که روی ماهمو تو آینه ببینم

 

پشت دستمو لیس میزنم خیلی خوشمزه سش

 

گاهی شیطون گولم میزنه و موهای بابامو میکشم!

 

چه ناز خوابیدم

 

آماده حرکت به سمت دانشگاه تهران

این پستونک و بندش همون روز گم شدگریه

 

انگشتای خوشمزه مو با صدا میخورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سمیرا
12 آذر 92 16:35
ای جانم چهرش چقدر عوض شده,خوشگل تر شده ماشاءالله خداحفظش کنه
یک شیعه با سلاح قلم
13 آذر 92 8:22
سلام بانو. هزار ماشااله به این حلما خانوم که اینقدر ناز و خوردنی شده... ان شااله همیشه شاد و خندون و سلامت باشه... در صورت صلاحدیدتون خوشحال میشم رمزتونو داشته باشم....
شیما
13 آذر 92 10:49
پیشنهاد می کنم دیگه نیاریش دانشگاه چون ممکنه من بخورمش! اون وقت بی حلما میشی ها! از ما گفتن بود عاشق اون عکسش شدم که با گوشی بود. چاپش کن اونو خیلی بامزه بود.
هدی
13 آذر 92 13:29
عجب هلویی شده این حلما خانوم . هزار ماشاالله
مامان دخترا
13 آذر 92 21:28
بعله! ما باید این خانوم خوش تیپ رو در لباسهای مختلف و خوشگل ببینیم و کیف کنیم و دستمون بهش نرسه! هزار ماشااله!
مامان نفس طلایی
16 آذر 92 18:58
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان دلممممممممممم
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
17 آذر 92 4:11
سلاااااااااااام هزار ماشاللله چه خوردنی شده این عچق من الهی بگردم ژستاشو دلم براش تنگیدهههههه بیا اومدم بلاخره
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
17 آذر 92 4:11
سلاااااااااااام هزار ماشاللله چه خوردنی شده این عچق من الهی بگردم ژستاشو دلم براش تنگیدهههههه بیا اومدم بلاخره
سارا
17 آذر 92 12:21
ماشاالله. خدا حفظش کنه. ایشالا همیشه سالم باشه. ببوسش
آرزو **مامان ابولفضل کوچولو**
21 آذر 92 11:54
سلام عزیزم واااااااااااااااااااااااااااای خیلی نازن عکساش کلی عوض شده خدا حفظش کنه شیرین کاری هاش حالا مونده عزیزم بیا پیشم آپم
فرشته
4 دی 92 14:52
ماشااللهبه به چه نااااااااااااااااااااز شده و خوردنییییییییییییییییی خدا حفظش کنه اااااااااااااااایییییی جاااااااااااااااااااااااانممممممممممممممممم
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
26 دی 92 20:45
هزار ماشاالله. خدا نگهش داره براتون . خیلی ناز ودوست داشتنیه . ببوسش