فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 26 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

نام نی نی جون-17بهمن-روز اقتصاد مقاوتی

1391/11/17 19:57
921 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسمقلب

دیروز مامان بابایی شما و بابایی شما خیلی نگران بودن چون تپش قلب شدید داشتم به خاطر شلوغی مترو و 3جلد تاریخ جهانگشا!

امروز با دکتر شفیعی کدکنی کلاس داشتیم که برگزار نشد

البته من نرفتم دانشگاه و خبرش بهم رسید

بابایی شما تصمیم داره اردیبهشت انشالله آزمون کاردانی به کارشناسی حقوق یا IT بده  و امیدوارم واقعا موفق بشهماچراستی دیشب خسته بودم بابایی شام درست کرد و البته طبق معمول زحمت ظرفها هم افتاد گردنش.ممنونشم

دیگه اینکه باید برم ادامه تاریخ جهانگشا رو بخونم

ای کاش استاد بیخودم اونجوری به همه نمره بد نمیداد و معدلم بهتر میشد!

قلبخیییییییییییییییلی دوسِت دارمقلب

از اونجایی که دلم میگه پسملی،اسمی رو که برات انتخاب کردیم بالای وبلاگت زدیم

محمد عرفان

البته شاید  هم

محمد سلمان...

کدوم قشنگ تره؟

البته از اونجایی که تو خوابم پسر بودی و بهم گفتن چون امام زمان عج یار کم داره به شما پسر دادیم،دلم میخواست اسمتو مهدیار"یعنی یار مهدی عج" میذاشتم که فکر نکنم باباییت موافقت کنه

نام خودم هم بر اساس خواب مادرم بود :که امام خمینی ره  در گهواره ام خوابیده بود و به مادرم لبخند زد و تعبیرش شاعر و عارف شدنم بود- خود شیفتگی رو ببین فقط-  خلاصه اسم من عارفه شد و من عااشق اسمم هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان بهی
17 بهمن 91 15:53
ای جانم عزیز دلممممممم خودتو اذیت نکننننبه نظر من محمد عرفان
پرهام
17 بهمن 91 16:12
بسلامتی دنیا بیاد
شیدا
17 بهمن 91 18:02
محمد عرفان خییییلییی قشنگه!!!هم اسم شوهر من میشه اونوقت!! مادر شوهر منم وقتی عرفان باردار بود خواب دید این شد اسمش،،،اونم شاعر شد!!!! عجب بیشتر قرصام برای فشار خونه
هدی( مامان امیر مهدی)
18 بهمن 91 7:55
اسم قشنگیه محمد عرفان . انشاالله به سلامتی
الهام
18 بهمن 91 8:53
عارفه جان سلام . ایشالا که همیشه خوب و سرحال باشی و فرشته نازت هم به سلامتی این دوره رو طی کنه و سالم و صالح بیاد تو بغلت. من هم مثل شما باردارم . و منتظر فرشته کوچولوم هستم .
مامان آینده (*آرزو*)
18 بهمن 91 12:46
سلام عزیزم ... مهدیار هم خیلی قشنگه ولی محمد عرفانم خیلی شیکه.....انشاا... هر چی هست نامدار باشه ....عزیزمممممممممم
مامان نفس طلایی
18 بهمن 91 15:10
سلام من محمد عرفان رو می پسندم
سمانه
18 بهمن 91 20:45
سلام عارفه خانم ،ببخشید مزاحم وقتتون می شوم.چند وقته به خاطر اینکه ترم آخر بودم کم کم به وبلاگ شاهده جون سر میزدم راستش الان می خواستم برم دیدم وبلاگش بسته شده.شما از شاهده خبر داری؟ راستی بهتون تبریک میگم انشاءالله خداوند به شما فرزند سالم وصالح عنایت کنه.
بابای نی نی ˙
18 بهمن 91 22:09
سلام عزیز دلم
میدونی که چقدر دوست دارم و هر کاری هم یرات بکنم بازهم کمه غذا و ظرف که چیزی نیست
ان شا الله نی نی (محمد عرفان جون ) به سلامتی به دنیا میاد البته شایدم دخمل باشه ( هر چی خدا بخواد ) فقط سالم باشه و صالح .
خلاصه دربست مخلصتیم
کاری داشتی زنگ بزن
عاشقتونم


ما هم مخلصیم خجالت نده...
سارا
19 بهمن 91 13:39
سلام عارفه جون
می بینم که تقریبا مطمئنی که نی نی پسمله. خوب میگن حس مادر، توی این مورد حرف اولو می زنه.
من فضولی کنم. مخصوصا با این خوابی که دیدی، مهدیار خیلی قشنگه...


آره ولی همسری قبول نمیکنه
آسمونی ها
20 بهمن 91 14:00
من هم با محمدعرفان موافقم. خوش نام باشه ایشالله
فاطمه سادات مامان نی نی کوشولو
21 بهمن 91 14:31
وااااای اول وبتو باز کردم فک کردم جنسیتش معلوم شده که اسمشو گذاشتی مهدیارم قشنگه... من این مدت نبودم خیلی سخت مریض شده بودم
فرشته
22 بهمن 91 17:25
به به محمد عرفان خیلی قشنگهخدای عزوجل محافظش باشه انشاالله.
هدی(مامان نی نی)
23 بهمن 91 23:32
ایشالله بچتون سالم به دنیا بیاد
لینکتون کردم،اگه دوست داشتین لینکم کنید


هدی
23 بهمن 91 23:33
ببخشید یادم رفت آدرس بذارم
.............mm
2 اسفند 91 17:31
به منم سربزن