فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 26 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

نامه به فرزندم-16بهمن91

1391/11/17 15:34
599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمقلب

میخوام از الآن تنبلی و کسالت و کنار بذارم و همونطور که در کنکور ارشد موفق شدم،معدلمو در این مقطع بسیار بالا ببرم

چون متاسفانه معدل ترم قبلم درخشان نبود و اگر معدلم زیر17 باشه اصلا آزمون دکتری نمیتونم شرکت کنم و خیلی ناراحتم

تصمیم دارم برای معدل20تلاش کنم و فعلا یه برنامه کلی ریختم

دعام کننگران

ببخشید امروز با یه عالم کتاب برگشتم خونه اونم تو این متروی شلوغگریه

امیدوارم ناراحت نشده باشی عزیز دلم

مجبور شدم دوره 3جلدی جهانگشا رو بخرم و فردا هم8صبح تا5ظهر کلاس دارم و بازم کلی کتاب باید بخرمسوال

خبرهای کامل و سر فرصت میذارم

خیلی خسته ماوه

دوست دارملبخندماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آینده (*آرزو*)
16 بهمن 91 23:46
سلام مامانی .... ممنون که اومدی ... جنسیتش که انشاا... اوایل هفته دیگه میخوام برم سونو خودمم دل تو دلم نیست ببینم چیه تا برم بازم براش خرید دخمل و پسر فرقی نداره فقط فقط سالم و صالح باشه و عاقبت بخیررررررررر
شیدا
17 بهمن 91 13:46
امان از این دانشگاه
مامان نفس طلایی
18 بهمن 91 15:11
خوب با اقاتون برو واسه کتابا .... منم باید برم انقلاب .... انشالله نمره های این ترمت عالی میشه
فرشته
22 بهمن 91 17:23
انشاالله بحق حضرت صاحب (عج) همیشه موفق باشی
مامان اميرحسين
22 بهمن 91 18:55
سلام خانمي به سلامتي انشاالله خدا حفظش كنه كوچولوتونو اگه خاطرتون باشه ما قبلا با هم تو ني ني گپ صحبت كرده بوديم منتهي من يه مدت وبم رو حذف كردم و از دوستان بيخبربودم وقتي فهميدم يه همسفر ديگه با شما وهمسرتون همراه شده خيلي خوشحال شدم انشاالله قدمش خير باشه به ما هم سري بزنيد خوشحال ميشيم در ضمن با افتخار لينكتون ميكنم .