فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 18 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

23شهریور91

1391/6/23 20:54
792 بازدید
اشتراک گذاری

بيمارستان فوق تخصصی چشم پزشكي نگاه

 

اینا چندتا عکس از بیمارستان نگاه

١٨شهریور91 برا عمل با همسری و مامان و بابا رفتیم بیمارستان نگاه.خیلی بیمارستان شیکی بود مثل هتلها بود! بالاخره با 2ساعت تاخیر وارد اتاق عمل شدم زیر دست دکتر محمدعلی جوادی"رئیس چشم پزشکی بیمارستان لبافی نژاد و رئیس بانک قرنیه ایران و..."

اضطرابم هی بیشتر میشد

بالاخره خوابیدم برای عمل

و سخت ترین و هولناک ترین عمل بود حتی نمیخوام بیاد بیارمش

بدتر از همه اینکه خودتم باید همکاری کنی

و  نیم ساعت بعد عمل تا دو روز سوزش و دردی به سراغم اومد که دلم میخواست بمیرم

غیر قابل توصیفه

زیاد نمیتونم بنویسم

الآن کمی بهترم

مامانم زحمت مطب دکتر و بعد عمل میکشید و هردفعه برام تا فرمانیه اژانس میگرفت

مامان بزرگم هم غذا میاورد

البته از دیشب خودم غذا درست کردم و با این حالم کلی خونه تکونی کردم دست خودم نیست دیگه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نفس طلایی
23 شهریور 91 16:12
سلام عزیزم خدا رو شکر که الان خوبی ... واقعا سخت بوده عملت ... دست همه هم بی بلا
فاطمه سادات
23 شهریور 91 16:57
مبارکه به سلامتی! واسه منم روزای بعد عمل بدترین روزای عمرم بود از درد و سوزش نه میتونستم بخوابم نه هیچ کار دیگه واقعا وحشتناکه!! ولی عوضش راحت شدی...خداروشکر
فاطمه سادات
23 شهریور 91 17:26
راستی این عکس دومیه که گذاشتی مال بیمارستانیه که من توش عمل کردم"بیمارستان نور"
که8طبقه س.


آخه سالن اونجا هم همینجوری بود البته به طرف زیر زمین!
نرگسی
23 شهریور 91 23:16
خداروشکر که خوبی عزیزم .. ولی اصلااااااااااااااااااااا خوب نیست که پای گاز وایسی ها !!!!!!! نکن اینکارارو .. کار خونه هم نکن یه چند روز .. بعدا اذیت میشی دوستم .
مامانی
24 شهریور 91 12:24
سلام خانمی خدا روشکر عملت خوب بوده برات سلامتی و شادی آرزومی کنم
هدی
25 شهریور 91 7:26
به امید بهبودی کامل بزودی
فرشته
25 شهریور 91 10:16
سلام عارفه جون الحمدلله که بهتری خداروشکر.
نایسل
31 شهریور 91 1:36
من میدونم خواهر عمل کرد کلی اذیت شد کاش میزاشتی بعد زایمان شیردهی اخه باید رعایت کنی الهه ما پیش یه دکتر خیلی عالی رفت اون بهش گفت حق نداره روزه بگیره تا 1 سال حامله شه آرایش چشم کنه استخر بره خواهرم رعایت کرد ولی زن دایی ام نه چشاش ضعیف شده بزار حامله گی رو برای چند ماه دیگه گلممم حیف چشاته