فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 17 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

شب آرزوها-4خرداد91

1391/3/4 19:06
1,418 بازدید
اشتراک گذاری

امشب همه را دعا کنیم

اول برای ظهور صاحبمان امام زمان"عج"

برای شفای همه ی مریضها

برای نی نی سالم و صالح بر همه مامانها

و برای ترک گناهانمان و آمرزش

و همه ی آرزوهای شخصی..."مسکن،درس،موفقیت و..."

روزه هاتون و نمازاتون قبول باشه

روزه ی من هم انشالله

التماس دعا

شهادت امام هادی"ع" تسلیت باد

حدیثی از این بزرگوار در تحف‌العقول‌ ، ص‌ 510:

هر كس‌ از خدا بترسد ، مردم‌ از او بترسند ، و هر كه‌ خدا را اطاعت‌ كند ،از او اطاعت‌ كنند ، و هر كه‌ مطيع‌ آفريدگار باشد ، باكى‌ از خشم‌ آفريدگان‌ ندارد ، و هر كه‌ خالق‌ را به‌ خشم‌ آورد ، بايد يقين‌ كند كه‌ به‌ خشم‌ مخلوق‌ دچار مى‌شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان میترا
4 خرداد 91 14:46
آمین برای آرزوی شما
مریم مامان نخودچی
4 خرداد 91 14:47
عارفه ای کاش خدا زودی همه ارزو هامون براورده کنه... دلم خیلی پر با اهنگ وبلاگت دارم اشک میریزم... وایییی عارفه... عارفه...
مریم مامان نخودچی
4 خرداد 91 14:48
عارفه ای کاش خدا زودی همه ارزو هامون براورده کنه... دلم خیلی پر با اهنگ وبلاگت دارم اشک میریزم... وایییی عارفه... عارفه...
هدی (مامان امیر مهدی )
4 خرداد 91 14:55
التماس دعا


عزیزم آدرس وبتون را با @ میذارید نمیتونم وبتونو باز کنم
مریم مامان نخودچی
4 خرداد 91 14:59
عارفه با اجارت اهنگ وبت قرض میگیرم....
راستی روزه گرفتی؟؟؟/


اگر خدا قبول کنه
مریم مامان نخودچی
4 خرداد 91 15:16
کجایی؟؟؟
بیا بحرفیم....
شوشو اومده خونه؟؟؟



سلام اومدم
نرگسی
4 خرداد 91 18:35
التماس دعا ..
مامان یاس
4 خرداد 91 19:37
حدیث قدسى: ماه رجب را ریسمانى میان خود و بندگانم قرار داده‏ام ؛ هر کس به آن چنگ زند ، به وصال من رسد. حلول ماه مبارک رجب، مبارک سلام التماس دعا دارم برای این شب من هم شما را حتما یاد میکنم و یکی از رکعت های نماز را هدیه میدهم به شما وهمسرتون این شب را یاد شهدا ومادران شهید باشیم وهرچه ثواب کردیم بدیم به شهدا به یاد شهدای خرمشهر صلوات
مامانی طهورا
4 خرداد 91 20:50
رجب بهانه ای است برای دوستی با خدا ، لحظه هایت سرشار از این دوستی باد. عزیزم رمزو براتون گذاشتم
محدثه
4 خرداد 91 23:13
آرزو دارم : خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند ظلمت شام سیاهت نکند و تو را از دل آنکس که تنش در تن توست حضرت دوست ، جدایت نکند . . .
خاله جون احمد
5 خرداد 91 7:40
التماس دعا عارفه عزيز
هدی (مامان امیر مهدی )
5 خرداد 91 12:14
www.amir-mahdi.niniweblog.com ببخشید من متوجه نبودم که آدرس اشتباهه . این آدرس درسته . در ضمن با اجازه لینکتون کردم .
مامان نفس طلایی
5 خرداد 91 23:45
قبول باشه و التماس دعا