فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

فعلا خداحافظ-دی90

1391/3/14 17:04
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستــــــان

تا 14 بهمن که کنکور آزمایــــــشی دارم ،وبلاگ به روز نمیشهنگران

چون ایــــــــنترنت من و داره از درسای کنکورم میندازهمتفکر

فعلا دارم مبارزه با خودم میکنم سراغش نیاممشغول تلفن

خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نفس طلایی
7 بهمن 90 20:16
افرین که می خونی منم 14 ام اکسین دارم اما دریغ که نمی خونم
dp
8 بهمن 90 0:57
سلام . ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما و خانواده محترمتون . وبلاگ ملیسا جان مجددا با مطلب جدید به روز شد . با نظرات قشنگتون بنده و ملیسا خانم رو مفتخر کنید . ممنونم.
مامانی درسا
9 بهمن 90 1:20
سلام انشاالله عارفه جان موفق باشی . حسابی بخون عزیزم .
آسمونی ها
9 بهمن 90 14:40
سلام عارفه جان عزیزم رمز هرکدوم از پست ها رو که میخوای بگو تا اگه خصوصی نبود بهت بدم. امیدوارم موفق باشی گلم.
مامان نفس طلایی
9 بهمن 90 15:39
افرین که نیومدی افرین که ثابت قدمی ..... ربنا ثبت اقدامنا ...........
شاهده
10 بهمن 90 12:16
مامان نفس طلایی اومدش ها... دلش طاقت نیاورد خوش بحالتون...من رفتم برا ارشد یه جا ثبت نا کنم...هیچ جا ادیان و عرفان نداشت...منم بی خیال شدم فعلا دعا کنید نی نی بیاد خسته شدم دیگه