فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 26 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

دنیا و آخرت...همه کارهایمان مستحب باشد

1390/10/26 13:28
694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانقلب

دیشب تا دیروقت بیدار بودم برای درس و ویرایش کتاباوه

امروز وزارت ارشاد جلسه دارم و باید کارهارو آماده میکردم


داشتم قبل خواب به این فکر میکردم

که نباید دلبسته ی زندگی و دنیا بودلبخند

باید همیشه خودمونو آماده کنیم تا در مقابل چیزی که ممکنه خدا دیر یا زود ازمون بگیره مقاوم باشیم

همینطور خودمونو باید آماده کنیم که اگر در هر سنی که هستیم،اگر خواستیم به دنیای جدید وارد بشیم و از این دنیا خداحافظی کنیم،باری از حسرت نداشته باشیم"یا حَسرَتا عَلَی العِباد..."

مثلا همین که من شب و روزم و وقف درس خوندن میکنم خوبه ولی باید به هدفم فکر کنم

یعنی بعدا خدا ازم نمیپرسه چون خیلی حرص درس خوندن داشتی ازت  راضیم و بهشت میبرمت

ولی اگر همین درس خوندن،یا به دنیا آوردنِ تو،یا بزرگ کردنت،یا شغل بیرون و تدریس و برگزیده ِ کشوری بودن یا هر هنری داشتن،برای رضا و خشنودی خدا باشه، هم در دنیا موفقی هم در آخرت


آیت الله حسین نوری میفرماید:

از ویژگیهای علمای بزرگ اسلام اخلاص در نیّت و عمل است و برای مثال از میرداماد در 20سال،هیچ فعل مباحی سر نزد و تمام اعمالشان مستحب بود و برای رضای خدا

شاید بگی چجوری؟آخ

مثلا نیّت کنی هروقت آب میخوری یا غذا میخوری تو دلت بگی:"خدایا اینها را میخورم تا در راه رضای تو درس بخونم یا همسرداری کنم که نوعی جهاده یا  درس میخونم چون میخوام به حرف پیامبر گوش کنم که فرمود :ز گهواره تا گور دانش بجوی"

و در عمل هم مثلا حجابمو حفظ میکنم چون تو میخوای و الگوم بانوی نمونه ی اسلام حضرت زهراست

خداجون به منم کمک کن تا به مطالبی که نوشتم وفادار بمونم

آمینفرشته

حالا هم باید برم سراغ درسم البته به نیت رضای خداجونم که عاشقشمماچ

یا الله مددی


راستی از اینکه از طریق نی نی وبلاگ دوست دوران راهنماییمو پیدا کردم خیلییییی خوشحالم

خدایا شکرت

شاهده جون دوسِت دارم

www.jigaremaman.nanaweblog.com


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شاهده
26 دی 90 11:33
سلام عارفه جونمی خوبی؟ چقدر عوض شدی عزیییییییییییییزم ای جونم ای جونم چقدر خوشحالم از اینکه پیدات کردم...یه دفه توو دانشگا دیدمتا ولی شک کردم...عزیز دلم چه خبرا؟؟؟؟؟



________________________________________________
سلام عزیزم
چرا آدرسی از خودت نذاشتی؟
vaezishahedei@yahoo.com
این ایمیلته؟
مامان محمدجواد
26 دی 90 11:50
خیلی خانومی . ایشالله خدا و ائمه ازت راضی باشن . آره دیگه گل پسر ما هم داره بزرگ میشه
شاهده
26 دی 90 12:37
آره عزیزم...ایمیلمه ادرس نی نی وبلاگمو هم برات گذاشتم عزیزم


کجا گذاشتی آدرستو عزیز؟
آسموني ها
26 دی 90 12:42
ممنون چقدر عالي نوشتي ! ممنونم كه به وبلاگ ما مياين.
شاهده
26 دی 90 14:19
قربونت برم عزیزم ممنونم از محبتت خیلی گلی دوســــــــــــــــــــــــــت دارم عارفه... راستی ایمیلی که نوشتی i اخرش اضافیه.. vaezishahede
مامان ثنا و ثمین
26 دی 90 18:08
سلام دوست عزیز.وب جالبی دارین.فقط من متوجه نشدم که نی نی در کار هست یا نه؟ به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم. موفق باشی
مامانی درسا
29 دی 90 9:04
سلام دوست خوب من وقتی شما و خیلی دوستان دیگه نی نی وبلاگی رو میبینم که با چه اشتیاقی از آینده های زیبایی که در کنار آقای همسر و نی نی های آینده تون دارین حرف میزنین پیش از پیش انرژی میگیرم . خدا شما و آقای پدر آینده و نی نی ناز آینده تون برای هم به سلامت نگه داره . ضمنا" دوست من با اجازه تون لینکتون کردم .