فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 20 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

عکسهای هیات-18آبان

1392/8/20 1:34
977 بازدید
اشتراک گذاری


گفتگو و شعرخوانی من و همسرم در روز شهادت علی اصغر ع ،-شاید با حضور طفل سه ماهه ام اگر آرام بود-، در 20آبان 92   در شبکه جام جم برنامه"اینجا ایران است"

ساعت 10و نیم شب، بطور زنده اجرا خواهد شد...یا علی اصغر ع مددی

عکسها

خانه ی ما هم  عزادار حسین ع است

 

و چند عکس از دخملی


 2لباس مشکی سوغات مامانبزرگم از مشهد برا دخملیه که متبرکش هم کرده

 

و شبهای هیات

 

آماده حرکت به سمت مصلی برای همایش علی اصغر ع

 

بر روی دستان پدر:

 

من در انتظار فاطمه سادات در مصلی:

 

یگانه زهرا با شباهت بسیاری به فاطمه حلما از راه میرسد و در هر وضعیتی خواب است ماشالله

 

و دختر خواب من:

 

باز هم یگانه زهراجونم:

 

خانمی که کنار من بود دلش به حالم سوخت که ایستادم" مثل اکثر مادرهای شیرخواره ها که ایستاده بودن و همراهان نشسته بودن واقعا عجیب بود که جا برای نشستن مادرها نبود!!!!!!!!!!!!!"

بعدش دخملی رو بغل کرد خدا خیرش بده داشت دستم میفتاد دیگه! آخرش همونجا روی زمین نشستم!

اینجا بغل همون خانمه ست

 

نمای دور

 

.قت بازگشت که حمیدرضا منو به سختی پیدا کرد

 

عاشق این عکسمون شدم که یکی از باباها از ما انداخت با ایده ی من!

 

و بازهم ابتکارات یک مادری که منم!

 

عکسهای امشب هیات

قلبخلاصه اینکه تو ماه منی مثل پدرت:قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامی حنان
19 آبان 92 1:26
اخ عزززززززززززززیزم الهی که علی اصغر پشت و پناهتون باشه.خدا حلما جون بهت ببخشه.عکسات خیلی قشنگه. مخصوصا عکس سه نفرتون با چادرت.مرسی که عکساتو گذاشتی.من همیشه به وبلاگت سر میزنم از اینکه عکسی نبود ناراحت بودم .دوست داشتم فاطمه حلما جون رو ببینم.
شیما
19 آبان 92 12:07
وای خدا فداش بشم با اون لباسای قشنگش. التماس دعا خواهر
سمیرا
19 آبان 92 13:27
ماشاءالله چه خانمی شده این دخملی إن شاءالله زیر سایه ی حضرت علی اصغر باشه التماس دعا
آرززو مامان *ابوالفضل کوچولو *
19 آبان 92 16:18
سلام عزیزمممم عزاداریتون قبول باشه ای جااااااانم فاطمه حلما جون رو ببین چه ناز شدن عکساش کلا همه عکساتون ناز شده خدا حفظش کنه دخملی رو ما هم رفتیم همایش ولی هنوز وقت نکردم پست بزارم راستی عزیزم کاش عکسای حلما رو صافشون میکردی تا بهتر معلوم باشه بوووووووووس به حلما گلی
سمیرا
19 آبان 92 21:33
خصوصی عزیزم
بهار
20 آبان 92 1:27
قالب وبلاگ کاملا سفارشی با عکس کوچولوتون. http://www.ghalebe- weblog.blogfa.com
مهدیه ( مادر دختری)
20 آبان 92 8:58
سلام قبول باشه ما هم هرساله خونه رو سیاه پوش امام حسین می کنیم. التماس دعا
مامان نفس طلایی
20 آبان 92 17:03
هزار ماشالله به این دخمل گل و ناز ... راستی شبیه یگانه زهراست هااا... خدا هر دوشون و حفظ کنه ... واقعا عکس قشنگی شده ... التماس دعاااااااااااااا
مهدیه ( مادر دختری)
20 آبان 92 19:28
بسم الله الرحمن الرحیم دعوت اید به هیئت مجازی مان و دعا کنید برای توفیق اش و توفیق مان Smm625.blogfa.com
سمیرا
21 آبان 92 0:41
عزیزم برنامه رو نگاه کردم,غزلت خیییییییییییییلی قشنگ بودوهمچنین رباعی همسرتون اجرت باسیدالشهداءوحضرت رقیه عزیزم خصوصی گلم
سمیرا
21 آبان 92 23:22
عارفه جون شرمنده من نظر آخرو یادم رفت که خصوصی بزنم,بیزحمت تاییدش نکنلطف میکنی
سمیرا
27 آبان 92 15:23
ممنون بانوی شاعره