فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 14 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

تولدت مبارک دختر عزیزم-5مرداد92

1392/5/5 23:39
1,660 بازدید
اشتراک گذاری

لا حَوْلَ وَلا قُوَّهَ اِلا بِالله اَلعَلِیِّ العَظیمِ، ما شاالله

 

 

 

 

 

 

 

امروز شنبه 92/5/5 مصادف با شب قدر و 19 ماه مبارک رمضان بالاخره خداوند هدیه آسمانیشو در ماه مهمانی خودش به ما عنایت کرد و « فاطمه حلما » خانم رو به دنیا آورد .البته زحمت  اصلی رو تا دخترمون به دنیا بیاد مادرش با توکل به خدا و ائمه کشیده که ازش خیلی ممنونم و اجر اصلیش هم نزد خدا محفوظه و من هم عاشقانه دوستش دارم؛ این عکس بالا هم زیبای کوچولوی ما است.قلبخجالتقلب

الان هم خانم خانمها با مامانش بیمارستانن تا آماده بشن برای اومدن به خونه ، قدمشون رو چشم .قلب

خداوند ان شاالله به همه عنایت بفرماید و همیشه پشت و پناه همه به خصوص دختر ما باشه.

از خدا برایت همیشه آرزوی سلامتی و خیر دنیا و آخرت را دارم نازنینم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان دخترا
6 مرداد 92 1:23
از صبح به یادت بودم عارفه جان. دم افطار هم همش یادت بودم و میگفتم الان چه حالی داره. دعا میکنم و از خدا میخوام امشب برات خوب و راحت و بدون درد بگذره و روزهای آینده در خوشی و آرامش. حوصله کن عزیز که تا چندین روز باید حوصله ای زیاد داشته باشی. "حلم" و بردباری نام فاطمه حلما رو برات آرزو می کنم. دخترکت فرشته ای کوچیک و خوشگله. مثل تمام فرشته های کوچولوی خدا. خدا به حق دل پاکش و به حق ابن لحظه های ناب و پاک تو ، همه اونایی رو که آرزوی این فرشته رو دارن ، خوشحال و حاجت روا کنه. ان شاالله!
یاس
6 مرداد 92 5:01
سلام عارفه خانم خیلی خیلی تبریک میگم تولد فاطمه حلما جان را. متاسفانه رمز ندارم که بتونم بخونم ولی با دیدن عنوان ذوق زده شدم و پیام تبریک دادم. انشاالله زیر سایه شما و پدرش از سربازان امام زمان باشه. التماس دعا
yas
6 مرداد 92 5:03
سلام عارفه خانم خیلی خیلی تبریک میگم تولد فاطمه حلما جان را. متاسفانه رمز ندارم که بتونم بخونم ولی با دیدن عنوان ذوق زده شدم و پیام تبریک دادم. انشاالله زیر سایه شما و پدرش از سربازان امام زمان باشه. التماس دعا
مامان **ابولفضل کوچولو**
6 مرداد 92 9:31
سلاممممم واااااااااااااااییییییییییییییی مباااااااااااااااااااااارکه چه نازززززززز انشاالله به سلامتییییییییییییییی خوش قدم باشه انشاالله ..خیلی حس خوبیه از دیروز دو بار اومدم ببینم چه خبر ولی خبری نبود...یادششششش بخیر 27 روز پیشممممممممم پسمل منم به دنیا اومد چقدر زود گذشتتتتتتتتتتت ..چشم رو هم بزاریم بزرگ شدن ....خدارو بی نهایت شکر بابت همچینفرشته های نازی ...خدایا ممنتونیم... چه ناااااااااااااااااااااااز خوابیده فاطمه حلما کوچولووووو منتظر خبرای بعدی هستیم .
مامان ترنم کوچولو
6 مرداد 92 11:11
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
6 مرداد 92 12:36
قدم نورسیده مبارکککککککک ماشالله خیلی نازه خدا حفظش کنه .خداروشکر که هردوشون صحیح و سالمن
دونفرونصفی
6 مرداد 92 12:43
بنام خدا سلام عزیز خوبی خدارو شکر که سالم و سلامتین گل دخترت رو ببوس ان شا الله زیر سایه امام زمان عج و پدر و مادرش خوشبخت و سعادتمند زندگی کنه یاعلی
طاهره سادات
6 مرداد 92 13:11
الحمدالله . . . الحمدالله به سربازای آقا یکی اضاف شد. ما منتظر دیدن ماهیم
مامانی درسا
6 مرداد 92 13:43
عزیزم فاطمه حلمای گلم به دنیا خوش اومدی ..... بابای مهربون ممنون که عکس دختر گلی را گذاشتی و از حال عارفه و دختری باخبرمون کردین به شما هم تبریک میگم انشاالله قدم هاش پر خیر و برکت ........ دوست دارم گلم ماشاالله
مامان ارمیتا
6 مرداد 92 14:35
مبارکه عزیزم.میشه به منم رمز بدی.اگه یادت باشه قبل از اینه نی نی داشته باشم و سرم شلوغ شه دوست بودیم.
مامان نفس طلایی
6 مرداد 92 16:52
ای جانم ... هزار ماشالله ... لا حول و لا قوه الا بالله ... هزار الله اکبر ... قدمش مبارک ... انشالله به سلامتی و به حق این روزای عزیز شیعه واقعی امیرالمومنین باشه و همیشه سالم و صالح و نامدار باشه ... التماس دعا
فرشته
6 مرداد 92 17:56
مبارک باشه آجی جونم کلی بوسش کن
فرشته
6 مرداد 92 17:56
مامان حسناسادات
6 مرداد 92 18:25
قدم نو رسیده مبارک. عزیز دلم هزار ماشالا خیلی نازه. خدا حفظش کنه براتون
تارا
6 مرداد 92 21:22
مبارک باشه به سلامتی ایشاالله چه خوشمل و نازهههه شبیه مامانشه!
سارا
6 مرداد 92 22:37
سلام ماشاالله خدا حفظش کنه. قدم خیلی خیلی مبارک باشه. واقعا تبریک میگم. ایشالا که از یاران حقیقی امام زمان باشه. عارفه جون از صمیم قلب بهت تبریک میگم. انشاالله که خودت هم به زودی خوب بشی و سالم و سلامت و پر انرژی بتونی از دخملی مواظبت کنی.
هدی
6 مرداد 92 22:54
مبارکه عزیزم . خیلی دختر نازی داری
شیما
7 مرداد 92 3:15
سلام عارفه جان من خواهر ندارم ولی اگر داشتم موقع بچه دار شدنش فکر می کنم همین قدر خوشحال می شدم. یک دنیا تبریک عزیزم. دخترت خیلی نازه ماشاالله. شببه خودته ها‏!‏ براش وان یکاد خوندم. ایشالا زیر سایه پدر و مادرش و امام زمان زندگی پربرکتی داشته باشه. دیگه نمی دونم چی بگم. خیلی خوشحالم عارفه. خیلی خیلی تبریک
فرناز
7 مرداد 92 9:40
وب خوبی داریدبه من هم سربزنید مرسی
فرشته
8 مرداد 92 19:45
سحر
9 مرداد 92 11:11
مباركههههههههههههههههه عزيزم . چه ني ني نازي هزار ماشاالله
فاطمه مامان مطهره
9 مرداد 92 12:16
سلام عارفه جون مبارکا باشه ایشالا خیلی دختر نازی دارید انشالله خدا به حق این شبای عزیز براتون 1000سال نگهش داره
مامان نفس طلایی
9 مرداد 92 17:41
سلام خوبین؟ امدین خونه؟ حلما خوبه؟ چرا نمیای این طرفا .... التماس دعا
فروشگاه پرسل
14 مرداد 92 14:12
ماندگاری و سلامت مواد غذایی را با زیپ پلاست را تجربه کنید محافظ مواد غذایی به بهترین شکل ممکن یک وسیله کاربردی و مفید بهترین روش برای پلمپ کیسه های فریزر و نایلون جلوگیری از نفوذ میکروارگانیسم و باکتری های موجود در هوا افزایش صد درصد زمان نگهداری سبزیجات و میوه ها محصول پر طرفدار سال ۲۰۱۳ اروپا راه حلی ساده ولی بسیار کارآمد برای جلوگیری از نفوذ میکروب مواد غذایی قیمت: 13800 تومان خريد كني حتما براي خريد به ادرس زير برو http://persell.marketfa.biz/prod-260.html
آسمونی ها
14 مرداد 92 14:50
سلام عارفه جان قدم نوگلت مبارک (البته من قبلا (همون موقع که بابای فاطمه حلما عکسش رو گذاشته بود) تبریک گفتم ولی الان کامنتم رو نمی بینم!!!! ایشالله شاد باشید. توی این ده روز هر روز میومدم به وبلاگت تا ببینم خبر جدیدی ازت میتونم بدست بیارم یا نه! خیلی به یادت بودم! تو هم موقع زایمانت به یاد من بودی؟
فاطمه (مامان محمد سجاد)
15 مرداد 92 11:48
سلام دوباره. مبارک باشه هزار بار. هزار ماشاالله. خدارو شکر که نی نی ناز رو به سلامتی در اغوش گرفتید. خدا حفظش کنه. چقدر هم شبیه مامانشه. آقا من اول از همه تبریک گفتم ولی پیامم نیست.
طاهره سادات
15 مرداد 92 15:13
عزیز دلم ! چقدر منتظر بودم عکسشو ببینم. ماشالا ماشالا ماشالا ایشالا خدا زیر سایه ی امام زمان و مامان و باباش حفظش کنه و هرروز شاهد موفقیتاش باشید عارفه جون. خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم و یه دنیا بهتون تبریک میگم...