فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 21 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

حق الناس...

1391/10/21 14:42
804 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم و سلام خواهریا

چندوقتیه که اصلا دلم نمیخواد از خونه بیرون برم

از خیلی از آدمها ناراحتم

از همونایی که از وقتی پاشونو از در بیرون میذارن خدا و فرشته ها لعنتشون میکنن تا وقتیکه میرسن خونه

از زنها و دخترهای بی حجاب

واقعا دلم میگیره

خدا اگر هم از حق خودش بگذره از حق الناس نمیگذره

بله بی حجابی و بدحجابی حق الناسه

حتی چادر سر کردنی که همراه با آرایش باشه از اونم بدتره

چون حجابی رو که حضرت زهرا س سفارش کردن و مورد مضحکه قرار میده

اینها همه  مردها رو میتونه  به گناه بندازه

اونا میتونن نگاهشون و حفظ کنن ولی ناخودآگاه حتی اگر هم مومن باشند چشمشان میافتد...

و درکل این احتمال واقعی که  خانواده هارو از هم میپاشه...البته بیشتر مردهای ضعیف القلب!

ولی میتونه این اتفاقها نیفته

وقتی نگاه هیز مردی رو به زنی بد حجاب میبینم،

وقتی میبینم اون زن از اینکه دستمایه ی لذت آنی مردهاست،ارضا میشه،

از اینکه میبینم زن بدحجابی بارداره یا بچه ای داره،

دلم میگیره

که فرزند اون چه راهی رو میره؟

شاید بدحجابی خصوصا در تهران عادی شده باشه

ولی برای دل زخمی امام زمان عج عادی نیست

و برای باحجابهایی که اقلیت مذهبی شده اند

و مجبورند این صحنه ها را تحمل کنند...

در سینما،تلویزیون،بهشت زهرا،دانشگاه و خیابان...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نسترن
21 دی 91 21:29
سلام بر عزیزدل خودم وفندقیش خوبی دوست جونم ؟نی نی ما چطوره خاله قربونش عارفه جون هر روز به یادتم و واسه سلامی خودت و نی نی قشنگت دعا میکنم
هدی( مامان امیر مهدی)
22 دی 91 11:47
راست میگی عزیزم . واقعا درد بدی افتاده توی جامعه . قربون همون قدیم ها . اکثراچادر داشتند . اونهایی هم که مانتو داشتند . مانتو های بلند و گشاد می پوشیدند . اما حالا ...
مامان آینده (*آرزو*)
22 دی 91 11:49
سلام مامان عارفه جووووووووووووووون .... خوبی ؟ مطلبت واقعاااااااا عالیه ...دقیقا منم به این فکر میکنم که اونایی که بد حجابن و نی نی دارن بچه هاشون چی میشن درآینده ... راستی پیش منم بیا
تارا
22 دی 91 18:35
آره خیلی بد شده
چند روز پیش داشتم از دانشگاه بر میگشتم یه دختری تو اتوبوس دیدم وااااااای از این مقنعه از اینا که بند داره (به نظر من یه توهین بزرگ به مقنعه چانه دار هست چونم اونم دقیقا همین مدل هست) پوشیده بود بالای سرش گره زده بود یه چیز براق هم زده بود توش یه عینک نا جور و یه آرایشی و فقط میخواستم برم التماسش کنم چادرت رو در بیار چون داری بهش توهین میکنی!من خودم هیچ وقت درباره طرز لباس پوشیدن کسی نظر نمیدم ولی بعضی ها دارن توهین میکنن!با خودم میگم ببین اگر میخوایی از این مدل مانتوها بپوشی از این مدل پوتین ها بپوشی لطفا چادر نپوش!چون با هم فرق دارن!چون اگر هر کسی این کارو بکنه مردم چیزی نمیگن ولی اگر من انجامش بدم میگن یه دختر چادری بود اینجوری بود!!!اونوقت به چادر توهین میشه!
این روزا منم هرجا میرم خیلی دلم میگیره!چون فقط این منم که چادری هستم!البته میدونی که من قبلا چادری نبودم حتی یه چیز دستگیر میدونستمش ولی از وقتی با سجاد هستم چادر رو با اون قبول کردم و اصلا خیلی ازش راضی ام!
خلاصه این که هرجا میرم کلاس زبان یا هر کلاس دیگه یا هرجای دیگه من تکم!
یه بار عکسم رو با دوستام میذارم که اونا رنگ و وارنگ و هر مدلی و فقط من چادری هستم!!!!
سخته ولی من معامله ام رو کردم!اجرش رو از کس دیگه ای میگیرم
ببخش زیاد حرف زدم



راستی من برای اینکه راحت تر باشم و خدا نکنه نفس دوستای بد،خرابم نکنه در انتخاب دوستام تجدید نظر کردم و هم عقایدهامو پیدا کردم
این کمک بزرگیه


تارا
23 دی 91 14:54
من این روزا هیچ دوستی ندارم اونایی هم که درباره شون صحبت کردم فقط در حد همکلاسی بودن که دیگه نیستند!
مامان بهاره جون
24 دی 91 10:08
سلام وب خیلی قشنگی دارید راست میگیدجامعه امون اون قدرخراب شده که آدم بعضی وقت ها میگه کاش میمردم وهمچین صحنه هایی رو نمیدیدم
مامان نفس طلایی
26 دی 91 14:17
خیلی مطلب به جایی بود ... می دونی من احساس می کنم چون ما تک شدیم با درست چادر سرکردن هامون همین دلیل حق بودنمونه .... چون حق همیشه تنهاست ... خدا ایمان مون رو قوی تر کنه .... چادرم عاشقتم که حفاظمی ... که ارامش و بهم میدی ... که امنیتی واسم تو این جامعه ی گرگ صفت ... خدا شکرت ... الحمدلله علی ما هدانا ...
فاطمه (مامان محمد سجاد)
23 اسفند 91 10:53
سلام من با این گفته شما موافق نیستم که ما شدیم اقلیت مذهبی. ما اکثریتیم. فقط خانم های معتقدی که حفظ ارزش خودشون رو می کنن بیهوده و بی دلیل در خیابانها به گشت و گذار نمی پردازند به همین دلیل بیشتر بی حجاب ها به چشم میان. ولی در روزهایی مثل 9 دی و 22 بهمن اکثریت واقعی رو می شه فهمید.