فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 21 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

13دی91

1391/10/14 0:50
744 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به حبه ی انگورم و دوستای گلم

اول از همه اربعین و تسلیت میگم

وبعد رحلت جانگداز آیت الله آقا مجتبی تهرانی

و همینطور مادر شهدای افراسیابی

زهی سعادت...


و دیگه اینکه مشغول خواندن زبان هستم برا امتحان ولی امیدم به خداست که اینهمه لغت و به من یادآوری کنه واقعا سخخخخخخخخخخخخخخخخختهسوال

از شنبه پروژه جانفرسای امتحانا شروع میشهنگران

خدایا  کمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک کن مثل دوره کارشناسی همه چیز با آبرو ختم به خیر بشه و ما هم با سربلندی ارشدمان را تمام کنیم.آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــنگریه

کاش منم مثل همسری اصلا استرس امتحانا رو نداشتم

قرار بود مشب با هم درس بخونیم ولی الآن هشتمین سلسله رو هم خواب دیدهعینک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

تارا
14 دی 91 23:03
من چی بگم که 17 18 191 20 21 دی امتحان دارم همش هم 3 واحدی!!!!!!!!
امتحانات ترم
16 دی 91 2:45
وای داغ دلمو تازه کردی ترم آخر هستم بیشتر امتحاناتم پشت سرهم یا اینکه 2تا امتحان تویک روز تمام درسام مونده
مائده(ني ني بوس)
16 دی 91 7:38
ايشالا كه موفق باشي و امتحاناتو خوب بدي
مامان نفس طلایی
20 دی 91 11:37
منم این ترم خیلی نگران ابروم هستم ... گفتم الان نمره هام بیاد بچه ها میگن مطمئنی شاگرد اول کارشناسی بودی کلی دعا دارم می کنم ... پس همه ی همسرا همین طورین .... اخرم از ما امتحاناشون و بهتر میدن ....