فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 20 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

دلم گرفته از خودم-16شهریور91

1391/6/31 14:00
797 بازدید
اشتراک گذاری

دلم خیلی گرفته

برام دعا کنید

دعا کنید بتونم با بیماری که دارم مقابله کنم

بیماری ای که بیشتر ذهن و روحم و آزار میده دارم و باهاش درگیرم

راستی دلم هوای حرم و داره

اینم غزل من که مال دوشب قبل هست

نیمه شبی که خوابم نمیبرد و دلم مشهد بود...

 

 

 

 

 

 

نمای گنبدی افتاده است در نظرم

 

چگونه جا شده خورشید در دو چشم ترم؟

 

 

 

منم برابرِ تو یا که خواب میبینم؟!

 

تویی برابرِ من یا خیال در نظرم؟!" "

 

 

 

اگر که راه نمیدادی اَم ، بعید نبود

 

که در غمِ تو بریزد تمامِ بال و پرم

 

 

 

چه خوب میشود اینجا بمانم و نروم!

 

شبیهِ اینهمه آهو که هست دور و برم

 

 

 

نگاهِ بدرقه ی گنبدت،مقابلِ من...

 

دعای آبیِ گلدسته هاست پشتِ سَرم

 

 

 

 

 

بهانه ای بده همچون شکنجِ زلفِ خودت

 

که لا اقل  عقب اُفتد شکنجه ی  سفرم! 

 

 

 

قطار،منتظر است ...آه! من کجا ماندم؟!

به بخش گمشدگانِ حَرَم بیا بِبَرَم!

 

راستی پست قبلی رو هم جدید گذاشتم قابل توجه دوستان رمزی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

یاس مینا
16 شهریور 91 19:23
عالی بود......
مامان نفس طلایی
16 شهریور 91 20:39
وای عزیزم خیلی زیبا بود .... قبول باشه ازت ... چی شده ؟ خدایی نکرده چیزی شده ؟ چه بیماری ای ؟ اگه کاری از من بر میاد حتما بگو باشه؟ دعات می کنم دعام کن
تارا
16 شهریور 91 21:08
خدا نکنه بیمار باشی دوست عزیز منم یه بیماری روانی گرفتم که دارم دیوونه میشم حاضر بودم جسمی باشه اما این اعصابم آروم بود نبینم دلت گرفته باشه من که داغونم دلم خیلی مشهد میخواد خیلییییییییییییییی
تارا
16 شهریور 91 21:35
والا ما دوست نداریم کی میشه شما!!!!!!!!!!!!!! راستی دعا یادت نره واسه ما
فرشته
17 شهریور 91 1:24
عزیزم چی شده؟ناراحت شدمحاجتت روا بوس مهربون
زهره
17 شهریور 91 12:02
فوق العاده بود نیمیشه منم رمزوتونا داشته باشم!!
مامان نفس طلایی
17 شهریور 91 15:35
دعا گو هستم و محتاج دعا
مامان ريحان جيگر
2 مهر 91 13:00
خيلي عالي بود . آفرين