فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 29 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

شهادت غریب ترین امام

1391/5/19 17:47
1,093 بازدید
اشتراک گذاری

لبخند به چهره ام نشاندی ای اتیغ

خاک غمش از دلم تکاندی ای تیغ

ناگاه مرا به سوی زهرا بردی

دو آینه را بهم رساتدی ای تییغ

 

ای امام غریب

حال مناجات را در این شبهای عزیز به ما عطا کن

خیلی درمانده ام

ما منتظر صاحبمان هستیم.

اللهم عجل لوایک الفرج

عنایتی....توفیق ترک معصیت...اخلاص طاعتی عطا کن به ما.

به زنهای جامعه مان حجاب و عفت عطا کن.

درجات شیعیان واقعی را در همه زمینه های علمی و موفقیتها بیفزا.

خانواده ها را گرم کن.

و شوق معصیت را سرد نما.

خیلی دلم گرفته خدایا.

چرا قسمت نیست اشک هایم جاری شوند؟نکند از فرط معاصی من باشد؟!

انا عبدک الضعیف الذلیل الحقیر المسکین المستکین یا الهی لا توذبنی!


از ته دلم برای شاهده جونم یه سه قلوی سالم میخوام خدایا خواهش میکنم به غریبی حضرت علی ع قسمت میدم دامن شاهده جونو سبز کن.این عکس برا شاهده جونم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فرشته
19 مرداد 91 17:01
عارفه جونی خیلی دعامون کن خواهری
♥ مامان آینده ♥
19 مرداد 91 17:18
سلام عزیز دلم........ خوبی؟! شهادت حضرت علی (ع) رو تسلیت میگم.... توی این شبها دعا یادت نره عزیزم....... فدات شم خانومی اشکالی نداره گلم..... انشالله ماه بعد..... زود نا امید نشو....!! خیلی ها تا چند ماه نتیجه نمیگیرن....! طبیعیه....!نبینم ناراحت باشی و غصه بخوری ها....
مامان نازی
19 مرداد 91 21:34
سلام عزیزم.دلم خیلی گرفته.خیلی بده ادم همه کس مثل شوهر مادر برادر پدر داشته باشه ولی هیچکی محرمش نباشه تا دردودل کنه واسه همین خیلی تنهام بعضی وقها با نی نیم که 6 ماهشه دردودل میکنم دعام کن که خدا صدامو بشنوه خسته شدم ازینکه هیچکیو ندارم که کمکم کنه اگه شوهرت خوبه قدرشو بینهاییت بدون
مامان نازی
19 مرداد 91 21:45
خیلی دعام کن اخه دعای دیگران برای ادم بیشتر اثر داره.توی این غربت جایی هم ندارم برم تا دلم باز بشه.نمیدونم چرا به وبلاگ شما پناه اوردم حس کردم میتونم به شما خانمیه عزیز اطمینان کنم واسه سنگ صبوری خلاصه اینکه دلم گرفته


عزیزم با خدا درد و دل کن بهترین دوسته
راستی آدرس نذاشتی
نایسل
19 مرداد 91 23:32
عزیزم التماس دعا خیلی
مامان حسناسادات
20 مرداد 91 0:12
تسلیت... التماس دعا
شاهده
20 مرداد 91 10:50
سلااااااام گل من بابا من چی بگم پس با ستا جنین توو دلم باز مامان نشدم اصلا نگران نباش استرس خودش بارداری رو عقب میندازه خودتو بزن به بی خیالی انشالله به حق این روز عزیزم ماه دیگه جوا ب میگیری قربون محبتت خیلی نااااازن ای نی نی ها خیلی التماس دعا دارم عزیزم راستی رمز پایینی رو اگر دلت خواست به منم بده البته اگر خصوصی نیستا
مامان نفس طلایی
20 مرداد 91 18:46
التماس دعا
مامان نفس طلایی
21 مرداد 91 3:50