فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

میلاد حضرت زهرا

1391/3/14 16:10
694 بازدید
اشتراک گذاری

 "شاخه گلی که همسر عزیزم به من داد زیباترین  هدیه ی دنیاست"

آن را همراه این رباعی ام،به مادرمان حضرت زهرا "س" تقدیم میکنم:

 


 

ای ذکرِ لبانِ عشق، زهرا زهرا!
سرچشمه ی نورِ آسمانها: زهرا!
در جنگِ همیشگیِّ حق با باطل
رمزِ عملیاتِ علی : "یا زهرا"
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامانی طهورا
23 اردیبهشت 91 1:01
آدمها ... : ... وقتی کودکند می خواهند برای مادرشان هدیه بخرند ولی پول ندارند . ... وقتی که بزرگتر می شوند ، پول دارند ، ولی وقتِ هدیه خریدن ندارند. ... وقتی که پیر می شوند ، پول دارند ؛ وقت هم دارند ، ولی مادر ندارند ! روز مادر مبارک
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 1:20
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .
باران
23 اردیبهشت 91 4:28
آدرس نی نی خارجی یا همون حارث. عکسا یک سال به بالا و راه رفتنشم هست. با فیلترشکن راحت تر باز میشه thebrownbrickroad.com
مریم مامان نخودچی
23 اردیبهشت 91 7:15
بهترین بخش بچه بودن زمانی بود که روی کاناپه خوابمان میبرد و فردا به صورت جادویی ، روی تخت بیدار میشدیم ! عزیز دلم روزت مبارک
نرگسی
23 اردیبهشت 91 8:31
چه گل خوشگلی ..
مامان یاس
23 اردیبهشت 91 11:37
سلام گلم روزت مبارک ببخشید دیر اومدم آخه همش مهمونی بودم ومسافرت باآقا رفته بودم انشاءالله می نویسم چه شد.شاخه گل خیلی قشنگیه
هدی(مامان امیر مهدی )
23 اردیبهشت 91 16:36
روز شما هم مبارک . آدرسم رو درست کردم . میشه رمز بدی .
مامان نفس طلایی
24 اردیبهشت 91 11:16
مبارک باشه روزت دوستم ... دیروز حدود 4 و نیم رسیدم نمایشگاه و هی گشتم تا غرفه شعر خوانیت رو پیدا کنم اما تلاشم ثمری نداشت و ندیدمت
مامان امير حسين
11 خرداد 91 22:48
سلام عارفه جون خوبي من عاشق رز آبي هستم همسرم هر وقت ميخواد من رو خوشحال كنه يه شاخه رز آبي برام ميگيره مثل اينكه تو اين حركت همسرهامون هم شبيه همديگه هستيم برام خيلي دعا كن. خيلي زياد كارم خيلي خيلي بهم پيچيده يه خواهش ديگه هم ازت دارم كه تو يه پيام خصوصي بهت ميگم
فریبا
19 خرداد 91 13:38
سلام عزیزم با اجازتون وبتون رو خوندم خیلی قشنگ بود ، میشه شما رو تو لینک دوستانم قرار بدم