فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

روز مقدس91/1/26

1391/3/14 16:35
812 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دومین سالگرد عروسی ماست

به پست قبلی برا دیدین عکسها مراجعه کنید

 

حمیدرضاجان با تمام وجودم دوستت دارم

 


این رباعی منه  تقدیم به عشقم:

 

تا عکسِ دلآرای تو در قاب افتاد 

در قلبِ ستاره ها، تب و تاب افتاد 

از مهرِ تو،چشمِ آسمان روشن شد 

از شوق،دهانِ ابرها آب افتاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نفس طلایی
26 فروردین 91 17:57
مبارکه هزار تا
حمیدرضا
26 فروردین 91 18:21
سلام عزیز دلم
من هم عاشقانه دوستت دارم
و امیدوارم سال های سال در کنار هم و در پناه خدا و امام زمانش به خیر و خوبی و خوشی زندگی کنیم
فدات بشم الهی چه خوشکلی چه ماهی


ممنون عزیزم
ایشالله در کنارهم و با سلامتی و دل خوش

مامان نفس طلایی
26 فروردین 91 18:39
تو مراسم بودم شوشوم امد رفتم براش غذا اماده کردم لطفلک خسته بود الان رفت استراحت کنه منم بدو امدم
فاطمه سادات
26 فروردین 91 21:04
سالگرد ازدواجتون مبارک ان شالله همیشه خوشبخت باشید
بابای ملیسا
26 فروردین 91 23:03
با سلام . کلبه کوچیک و مجازی ملیسا خانم با عکسهای جدید و قشنگش روشن و زیباتر شد . لطفا اگر قدم رنجه کردید و تشریف آوردید ، لف کنید و قشنگترین شعر ، قشنگترین حرف دل ، قشنگ ترین آرزو ، قشنگترین دعا ، خلاصه قشنگترین چیزی رو که می تونید به ملیسا هدیه بدید رو دریغ نکنید و تو قسمت نظرات بهترینها رو برای دوردونه حقیر بنویسید . ممنون میشم . تمام این دعاها و آرزوها ، نصیحتها و حرف دلها یک روزی می شن چراغ راه ملیسا .
نایسل
27 فروردین 91 10:35
دوباره مبارک باشه سالگرد ازدواجتون راستی یادم نیست ادرس اون سایته به خدا و الا بت میدادم از نرگس بگیر حالا میگردم بازم عزیز دلم
مامان یاس
27 فروردین 91 17:12
الهی خیلی خوشحال شدم که امروز سرحال هستی انشاءالله همیشه همینطورباشی گلم. این اتفاقها خیلی قشنگ هستند من نیمه شعبان بوده وامسال اولین سال میشه وخیلی ذوق زده هستم.انشاءالله ماجرای عجیب من وهمسرم را به زودی میذارم هدیه من به شما14صلوات ویه آیه الکرسی وانشاء الله زیارت حضرت معصومه به نیابت شما دوفرشته
باران پاییزی
27 فروردین 91 19:49
سالگرد ازدواجتون مبارک انشاا... سالهای سال کنار هم با خوبی و خوشی و سلامتی زندگی کنید
شاهده
28 فروردین 91 14:06
سلام عزیزم انشالله سال های سال زیر سایه ی فاطمه زهرا باشید انشالله سال دیگه این موقع نی نی نانازت پیشت باشه ببخشید خیلی از خودم خوشحالی در نکردم آخه فاطمیه ست خیلی دلم گرفته...انشالله سال دیکه مدینه باشی...
مامان یاس
2 اردیبهشت 91 9:38
امام صادق سلام الله علیه • مَن قالَ فينا بَيتَ شِعرٍ، بَنَى اللَّهُ لَهُ بَيتاً فِى الجَنَّةِ هر كه درباره ما يک بيت شعر بگويد، خداوند متعال در بهشت يک خانه برايش بسازد.