فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 6 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

۱شهریور

1393/6/2 1:28
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

روزهای سخت دارند میگذرند

با تپش قلب های تند من!با سختگیری های استادم.با شیطنت ها و باهوشی ها و خنده و اشک ها ی دخترم،با چشم تار عمل شده ی همسرم،در خانه ی کوچکی که مال خودمان است و سلطنت کوچک ماست و عاشقش آن هستم.با کمک های بی منت مادرم و مهربانی های جبران نشدنی اش،با یاری پدرم،زیر سایه خدا و اهل بیت و با امید به شفای روح و روان خودم،با نبود اینترنت ای دی اس ال!روزهایی که وقت فکرکردن به بیتی را هم ندارم گرچه لبریزم و ثانیه هایم موزونند.روزهای ثبت نام دانشگاه ۷ساله ام در مقطع دکتری ادبیات حماسی به امید دفاع مقدس...همراه با استرس شب نخوابیدن دفاع از رساله و از پس استاد راهنما با زبانی نرم برآمدن.روزهای جشن تکلیف شایان و خوانندگی احسان(پسر عمو و پسر دایی دخترم)،روزهای بالاترین نمره دانشگاه بودن همسرم،و امدادهای غیبی که خدا میفرستد تا وام بیش از درآمدمان را بدهیم.روزهای دانلود نسخه جدید پو!روزهای ادای نذرهای خیلی وقت پیشم یکدفعه و شرمندگی ام بابت بدحسابی پیش خدا،روزهای ۱۰قدم مستقل دخترم و پیاده روی هایش در خیابان با کمک ما

خدایا شکرت،ببخش،کمکم کن،آرامشم بده،عاشقم کن،ناامیدم نکن.عاشقنم همین.بنده ی بدی هستم ولی تو بهترینی

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان آسمونی
2 شهریور 93 8:32
خدا قوت موفق باشی قبولی دکترا هم مبارک عزیزم
مامی حنان
2 شهریور 93 12:57
اشکمم سرازیرشد.منو چقدامیدوارکردی.بهم یادآوری کردی که خداهست نگران نباش.ممنون.آرزوی سلامتی دارم برای شماسه نفر.فاطمه حلمای گلموببوس.جدا ازاینکه خودشو دوست دارم عاشق اسمش هستم که معنای صبورروداره مثل حضرت زینب
بانو
3 شهریور 93 17:28
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان نفس طلایی
4 شهریور 93 16:06
سلام دوست من ... الحمدلله برای همشون .... الهی شاد باشی همیشه و ارووووووووووووووووووم ....
هم دانشگاهی
4 شهریور 93 19:54
سلام بانو ان مع العصر یسرا
بانو
10 شهریور 93 17:01
سلام ویژگی های یک مهد کودک خوب چیست؟ www.banoo.ir/post/1010 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
سمیرا
12 شهریور 93 21:12
مبااااااااارک باشه...
بانو
17 شهریور 93 14:30
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
24 شهریور 93 15:27
سلام نبایدهای تخم مرغ در بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1036 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامانی و بابایی
26 شهریور 93 15:09
سلام من تازه با وب شما آشنا شدم ماشاالله به دختر نازتون خدا براتون حفظش کنه من دوست دارم با شما دوست بشم اگه افتخار میدید همدیگرو لینک کنیم. التماس دعا.
لاکوی
28 شهریور 93 0:06
یـ ه پیشنهاد رنگی ^_^ اگر دنبال ِ دست ساز های نمدی ِ رنگی با کیفیت ُ قیمت خوب میگردین از اتاق ِ رنگـی ما دیدن کنید سفارش سیسمونی ،طراحی تمـ تولد ،گیفت،پاپوش و گیره سر ،کوسن و انواع عروسک،ریسه اسمـ و...باطرح ُ رنگ ُ سلیقه دلخواه شما پذیرفـته میشه
بانو
31 شهریور 93 11:46
سلام یک مادر نمونه همیشه بله نمی گوید www.banoo.ir/post/1030 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
7 مهر 93 11:37
سلام تزئین غذا برای کودکان بد غذا www.banoo.ir/post/1101 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
14 مهر 93 15:34
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
غزاله
19 مهر 93 21:45
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
مامانی و بابایی
28 مهر 93 13:55
سلام عارفه جون خیلی وقت نیستی خانوم ؟ فاطمه حلما جون خوبه؟ به ما هم سر بزن خوشحال میشم.
بانو
28 مهر 93 14:32
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان محمدمهدی
1 آبان 93 1:47
سلام خدا دختر تون رو براتون نگه داره حوشحال میشم به ما سر بزنید وباهم تبادل لینک کنیم
مامانی *نی نی *
12 آبان 93 16:16
سلاممم عزیزمممم سلاممم دوست جوووووونی خوبی ؟ منم خیلی وقنه نبودمممم راستی خونتون مبارررررک ما هم جا به جا شدیم برای همین خیلی فرصت نکردم بیام و ابوالفضلم نمیزاره سر لب تاب بشینم سعی میکنم از این به بعد بیشتر بیام ولی نظراتو میخونم
مامانی *نی نی *
12 آبان 93 16:16
خصوصی داری