فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 11 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

5خرداد-مروارید دهان دخترم جوانه زد

1393/3/7 0:35
921 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم عشقم

الآن 8عصره و ما روضه بودیم اومدیم آخه شهادت امام موسی کاظم ع هست.

تو الآن خوابی و رعد و برق شدید میزنه و بابایی بیرونه و تا نیاد خونه دلم آروم نیست.

کارهای نهایی پایان  نامه رو دارم انجام میدم . کتابهای ارشاد و باید فردا بابایی بده و یکی از مدارکم و بده دانشگاه تربیت مدرس

من به حمیدرضا و مامانش"مامانجون" و مامان و بابای خودم واقعا مدیونم خیلی زحمت میکشن خصوصا حمیدرضا که همراهمه و امتحاناش از فردا شروع میشه

این5شنبه احتمالا فهیمه "دختر جاری" رو باید پاگشا کنم با کمی تاخیر

این روزا پشت هم حرف میزنی ماشالله و "بودابودابودا...ووتیکو ووتیکو...." و خیلی کلمات و نامفهوم میگی علاوه بر مفهوم ها!

لبه فرش و علاقه داری بالا بزنی و چیزهای ریز و هرجا ببینی با دو انگشتت برداری و دقت کنی و گاهی بذاری دهنت

3خرداد متوجه شدیم لثه ت تیز شده و مروارید کوچولویی در لثه پایینت جوونه زده مبااااااااااارکه عشقم

قبلش تب کرده بودی و پشت هم معده ت کار می کرد

این روزا پیِ فروش خونه قبلی و خرید خونه جدید هرچند بسیار نقلی هستیم ایشالله زود انجام بشه

حمیدرضا دکتر چشم رفته برای وقت عمل پیوند قرنیه چشم دیگه ش برای بعد ماه رمضان ایشالله خیره

فعلا همین

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان یگانه زهرا
9 خرداد 93 3:04
مبارکهه عکسهاش چرا هیچ کدوم باز نشدن!؟
مامان یگانه زهرا
10 خرداد 93 18:54
الهی این آخریه چه بامزه س شبیه ننجونا افتاده
مامان شیــ✿ــدا
11 خرداد 93 18:22
واییییی مبارکه حلمای ناز من عشق کوچولوتو ببوس عارفه واسه ی خونتونم هرچی خیره پیش بیاد انشاالله
مامان هدی
13 خرداد 93 10:08
سلام بر مامان هنرمند. انشالله که همیشه خوشبخت باشید. الله اکبر به این دختر ناز و خوشگل هزار ماشالله