فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

10اردیبهشت-تلاش مادرانه و دانشجویانه

1393/2/10 1:28
862 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم.الآن 1شبه و تو خوابی.امروز گوشواره ی درمانگاه که گوشامونو سوراخ کرد و درآوردم و گوشواره طلا انداختیم هردو.ولی گوش تو بعد از انداختن گوشواره جدید خون اومد و بردمت حموم و بعدش هم دوباره کمی خون اومد و دوباره شستمت!

خیلی با این گوشواره کفش دوزکی نیم ستت ناز شدی

الآن 4شبه به کوب دارم تلاش میکنم تا آخر این ماه پایان نامه م تموم بشه و کلی برای تاخیر چندین ماه ام متاسفم !

خییییییییییییییییییلی خسته م و کمرم درد گرفته از بس تحقیق و تایپ کردم دعام کنید تموم بشه که تا مصاحبه دکتری دفاع کرده باشم

راستی کلی خبر دارم و عکس اما وقت ندارم

فردا بابا و مامانم میرن مشهد

و امروز خودت دو باربه تنهایی نشستی

دست دسی کردی و سرتو هی تکون دادی

خودت شیشه آب و خوردی و پستونکتو برداشتی دهنت گذاشتی البته قبلا هم انجام داده بودی

بیشتر از همیشه خندیدی ماشالله

همه عاشقتن.من عاشقتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
10 اردیبهشت 93 18:07
سلام خدا قوت منم خیلی داغونم ... تازه کار من همش ترجمه است و فهمیدم تا 20 اردیبهشت باید بدم یه سری از کارم و که تازه دو فصل نوشتم و سه فصل اصلی ام مونده .. اینقد رپشیمونم که زودتر شروع نکردم ...