فاطمه حلما جان مافاطمه حلما جان ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
فاطمه اَسما جان مافاطمه اَسما جان ما، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
بابا حمیدرضابابا حمیدرضا، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
مامان عارفهمامان عارفه، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
ازدواج عاشقانه ماازدواج عاشقانه ما، تا این لحظه: 14 سال و 5 روز سن داره

❤ღفاطمه حلما و فاطمه اَسما❤دو هدیه ی ماه رمضانღ

17فروردین.سرماخوردگی نامه!

1393/1/18 0:49
859 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی نازنینم

الآن ساعت 12و نیم شبه و تو به سختی لالا کردی آخه بینیت کیپ شده و آبریزش داری کلافه شدی.برات دستگاه بخور روشن کردیم

شیرین ترین من! امروز با مامان بزرگت کلی دالی کردی جدیدا با اکثریتی که میبینی دالی میکنی و سرتو یه وری پایین میاری و میخندی

دیروز خونه دوستم عارفه روضه بودیم تو کنارم رو مبل نشسته بودی  با کمال تعجب چند بار به من زدی تا بهت نگاه کنم و همزمان میگفتی:  ماما...ماما!    باورم نمیشد مامانم میخواست برات غش کنه بانمک مامان.جدیدا شیر که میخوای با حالتی ملتمسانه میگی: ماماااااااااا! منم میخوام زندگیمو بدم برات.راستی از وقتی که تو هتل در مشهد یه بار با نی بهت دوغ دادم،هروقت دوغ و نوشابه  میبینی که میخوریم دستاتو تند تند تکون میدیو صدای معترضانه در میاری که بهت بدیم


امروز فرشامونو آوردن و بازهم یک ماه نشده یه خونه تکونی دیگه کردم و همه جا عروس شد

این چند روزه هم همش ناراحتیم و پشت هم خبر مریضی یا فوت میشنویم .ای خدا شفا و صبر عنایت کن.

راستی انتشارات آرام دل  زنگ زد که مجموعه م برای چاپ تایید شده فقط چاپش زمان میبره!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بهار
18 فروردین 93 1:28
سلام عزیزم سال نو مبارک دوست گلم میتونید با عضویت در فروم سنیــا و گذاشتن 30 پست، تقویم 4 فصل A3 با عکس دلخواهتون ( نمونه کارها تو سایت هست ) هدیه بگیرید و بعد از اون با معرفی 10 کاربر فعال و ثبت نامشون در فروم قالب وبلاگ کاملا سفارشی با عکس کوچولوتون هدیه بگیرید. لینک فــــروم سنیا : www.seniya.ir/forum لینک نمونه تقویم های سنیا: http://seniya.ir/?p=200
مامانی درسا
18 فروردین 93 11:56
عزیز این لینک عکس فاطمه حلما گلی آپلودش کردم فقط وقتی این لینک آدرسو بذار توی اون صحفه ای که برای آپلود کردن توی نی نی وبلاگ میزاریم ...... ( اینطوری که وقتی روی اون درخته رفتی و پنجره آپلود اومد و پنجره بعدی اومد توی کادر آدرس URL این آدرسو بذار و بعد توضیح و در آخر درج اینطوری حالت براقش حفظ میشه .... http://8pic.ir/images/56699844688807509496.gif امیدوارم خوشت بیاد عزیز
سمیرا
18 فروردین 93 23:22
إن شاءالله گل دخملی زودتر خوب بشه عارفه جون مدیر انتشارات آرام دل آقای جواد حیدریه
مامان نفس طلایی
19 فروردین 93 15:02
سلام عزیزم ای نازم به ماما گفتنش .... نخوریش .... خسته نباشی .... خدا رئ شکر برا چاپ شعر ....
مامان محمدصدرا
19 فروردین 93 17:09
آرزوی من برای شما در سال جدید فقط شادیست.... انشاالله زودتر خوب بشی خانومی.
مامان دونفرونصفي
20 فروردین 93 11:02
بنام خدا سلام عزيزم ...اي جانم چقدر نازه اين وروجك
فرشته
25 فروردین 93 11:48
الهی من به فدااااااااااااااش یعنی میشه منم مادر بشم.........
سادات
9 خرداد 93 11:13
سلام خانم ... من به مطالب و شعرهاتون خیلی علاقه دارم خصوصا اون شعر مشهد" غم های زمانه ام که بی حد باشد/ یا حال و همای دل من بد باشد/ در تق تق این قطار حل خواهد شدوقتی حرکت به سمت مشهد باشد دوهفته پیش مشهد بودم دوشب قبلش اصلا قرار نبود برم مشهد اما همین که این شعر رو دیدم و خوندم دلم شکست اشکم سرازیر شد و یه مشهد خواستم که تا دوروز تو حال و هوای حرم بودم که از دفتر بسیج دانشگاه تماس گرفتن و یه اردو تشکیلاتی تو مشهد برگزار شده بود و از من و دوستام خواستند که بریم . فاطمه حلماتون خیلی نازه دوستش دارم ان شاالله خدا براتون حفظش کنه. گفته بودید تربیت مدرس .ان شاالله من و شما دکتری اونجا رو بیاریم نمیدونم رشته اتون چیه ولی منم ارشد تربیت مدرس می خونم و الانم آخرای پایان نامه ام. به قول یکی از دوستام آخرای پایان نامه آدم واقعا حس میکنه که خدا از رگ گردن بهش نزدیک تره!!!!!!!!!!!!!! التماس دعای فراوان
بابایی و مامانی
پاسخ
ممنون خواهرم دعا کنید ما رو